onsdag 2 september 2009

Trötter...

De e ja nu...men dock härligt trött..
Har startat säsongen som instruktör denna vecka i Corestick & Powerbox...
Såå himla skönt att komma igång, grym träningsvärk...& att få kämpa på ren vilja...
Träning är såå betydelsefullt...en chans att tömma sig helt, slippa tänka, bara vara i stunden och hela tiden ha ett leende på läpparna...

Har varit 2st soliga dagar här... När T har sin middagsrast frn jobbet på knappt en timma... Så har jag passat på att ta med dogsen till ett nytt place i skogen...
Skulle int kunna tänka mig ett liv utan dogs...Finns inga mer varelser på denna planet som kan konsten att ständigt ge massa positiv energi...& de e en ständigt trogen, följesam...
Kan känna avsaknad av såna mänskliga varelser...men känner att jag har mött en ny vän i livet...
Det är för mig speciellt..då de inte växer på träden... Många kan bli ytliga kontakter...beror nog på att ja har sååå svårt att lita på människor i min omgivning...Men jag vill sända en positiv kram till en som jag vet läser min blogg & hör av sig på mail samt min nyfunna fika, jobb & träningsvän... Ni är speciell för mig...

Börjar bli dags att kavla upp ärmarna och hjälpa till att dra in medel till www.minnesfondmarienordahl.se som jag skapat efter syrran...
Har en plan att vi ska massera in medel denna höst 30-40tkr...
Gäller att sikta högt, men det har betydelse för fonden....
Vi jobbar då ideellt och man kan boka en 60min massage för knappa 200kr....
Det blev populärt sist så vi kör en vända till denna höst....
Så Morabor...tveka inte att höra av er...

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar