fredag 21 augusti 2009

Friday - såå mkt feelings...

Nu byggs det för fullt...Grabbarna sliter & sliter...svettiga & så där lagomt roade en fredagkväll... Gymmet är på G att bli det vi hittills bara drömt om...alltså en liten bit till på väg...Men jag tycker det är grymt fint vad mkt känsla det är bakom allt som sker här & alla som hjälper till gör det verkligen för att de känner för satsningen....Guldklimpar...Det finns en del fina såna med i livet som jag mer än gärna vill omnämna....


Idag är det exakt 2år sedan Marie lämnade oss...Det var en av sommarens varmaste dagar minns jag....Idag är det en av sommarens alla regniga dagar... Hittade en massa gamla familjefoton i datan när man blir lite sentimental... Nedan ser vi min bror & hans fru - Hans love of life.. Så vackra dom var den där kvällen när de vigdes till man och hustru...
Här är brors första barn, kevin när han är en litten pöjk... Idag är han strax 8år...fyller 7/9... det bustrollet kommer nog snart & hälsar på oss... Det är verkligen Farmors hjärta...


Håll i er..här hittade jag en bild från mina första unga år som egen förtetagare..Här deltog jag i min första stora mässa...dock inte som jag arrangerat...Men jag hade jätte kul och tydligen hade man världens kortaste hår på den tiden..*L*



Veckan har gått i en rätt lugn takt med tanke på Tisdagens åkfärd.... Jag är inte riktigt i piggaste laget..Jag gillar läget för jag är inte ett dugg sugen på att köra på...Jag vet att jag inte är någon slags superwomen och ingen tackar en om man jobbar ihjäl sig... Istället har jag haft enorm hjälp av min super duper kollega Annika... Tack!! Vilken ängel du är, absolut inte arbetsskygg..utan så jädra positiv och framåt... Jag kommer att hjälpa dig så mkt jag kan!!!
Jag har iallfall fixat klart Höstens Gruppträningschema, gjort klart med nya instruktörer.. Känns skit kul då vi satsar mer än dubbelt.. Till veckan blir det en fotosession.... sedan ska vi släppa bomben med annons i början på september....
Jag trivs som fisken i vattnet när det blåser lite..men det är för att jag är så trygg med dem som står mig närmast...& alla som varit med på resan...har oxå hjärta i företaget..därför är och känns allt äkta... Filar även på mitt webb projekt med text.. & ska till veckan börja kasta ut krokar för att knyta till mig yrkesverksamma personer i landet som kan bistå som kunskaps bollplank på webben...
Inväntar även besked om ett konsultuppdrag... skulle vara nice, men jag vet att de vet att en entreprenör som jag är hungrar efter utveckling och trivs inte som kontorsråtta...men ger de mig fria händer så får de även otroligt mycket tillbaka och uträttat...så hoppas att de tänker i de banorna....
Nu ska jag gå & förse boyzen med drickbart...dock ej onykter sådant utan energi dryck från gymmet så klart så de orkar slita på...
Kram


1 kommentar:

  1. Det var så lite snälla du. Det viktiga är ju att du frisknar till och mår bra. Jag hoppar ju gärna in bara jag har möjlighet. Kramis!!

    SvaraRadera