torsdag 13 augusti 2009

Typ så här...

Det som är såå lovley när man börjar dagen med att må lite så där...för det har man ju rätt göra ibland...svårt att vara en solstråle JÄMT. Det är iallaf att det inträffar alltid nå positivt under dagen som man inte väntat sig...
Iallafall ringde en ny instruktör & tackade Ja..vilket är jättekul då hon är har bra utstrålning och verkligen älskar att träna... sedan ringde min snart framtida kollega & talade om att saker är på G!! för typ en månad sedan så var allt mera i drömstadiet..men nu så närmar vi oss en verklighet...

Sedan blev det Onsdag... var ute på företagsmassage till ett av mina stammisföretag... Fick sprudlande energi då de är såå underbara personer... Min bror Robert plingade och dök upp på en snabb visit...såå det var kul att morsa på honom och så...Allt far so good...därefter tog jag med mamsen på en tur i nya bilen då hon klagat så på min tidigare att hon knappt tar sig in eller ut i den..*L* Såå vi åkte till Fåsås skogen och släppte dogsen så de fick springa av sig..solen sken och det var helt nice väder..vad mer kan gå fel??? Gjorde en snabb visit på Gymmet & kollade in bygget, lämna in tapeter, färg etc. som jag hämtat under dagen...av ren spontan sak som jag annars inte brukar göra så kollar jag posten...Där ligger 2st brev...Kan jag säga mer än att ett KRIG bröt ut.... Är han man eller mus?? Japp det sistnämnda...Ynkrygg..
Så då var den dagen till ända...

Tog & sov på saken...Kallar sig Yrkesprofessionell... Hell no!!!!
Iallafall så vaknade jag upp med en rätt ok feeling...bilade till Rättvik på en kosnulttjänst intervju... Mkt intressant...& helt klart ngt som jag kan fundera över..
Jaa de stämmer "arbetsnarkomanen" ger sig inte..*L*
Första gången jag hört att jag är överkvalificera...
Jag är inte den som suger åt mig såå mkt av sånt..utan jag gillar mer känslan av flyt..att allting flyter på, man är glad. omgivningen mår bra..

Så kom hans mail igen...denna gång ville han ha en bekräftelse på att jag mottagit mailen..
Jag snackar om en yrkesperson som jag anlitat & som mjölkat mig nu i efterhand krasst & konkret på för mkt slantar... Jaa jag gav han en bekräftelse på ett mail där jag avsatte honom först...VIKTIGT - låt dig aldrig trampas på...ge din story av det hela till bekännelse.... Fy vad såå mkt bättre man mår än tiger och låter allt vara..Behöver inte bli årets fajt..få sista ordet sen är det ok...

Kom hem & fann min älskling Lukas ätandes ur sin hundmatpåse som jag tyckte var tom...
Såå roligt det såg ut..älskar denna mannen... Han ger såå mkt när man inte är på topp..


Mitt andra tillskott..kallar honom såå nu efter att ett år har passerat sedan han flyttade in.. En sån go varelse..Idag var han supertrött & han är världens mysigaste när han är så där super trött...
Idag har jag jobbat på med texten till den nya webbsajten....

Strax ska jag laga spagetti & Köttfärssås till min mänskliga Darling Tobbe kommer hem...
En surprise..så får han matlåda tills imorgon med...
Hörde förresten att min Audi som jag sålde I Uppsala har gått till en lycklig ägare utanför Mora...Är inte Sverige större än så här...Den nya ägaren visste til och med vem jag var...
Nice..*L*
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar