fredag 17 juli 2009

Friday..

Äntligen helg...men jag har semester såå det känns som ständig helg nu... Idag började stammisar ringa om ryggont så på måndag gör jag ett av de årliga vanliga inhoppen och jobbar trots semester tider...det är helt ok...Me and T har en semestervecka ihop och den startar nästa helg...då ska vi resa till hans hemtrakter... Jag hoppas få besök av goa jennifer till veckan..min brors dotter.. så jag får semestra lite på egen hand...ska även se till att det blir fikatime med några tjejkompisar som jag saknar att snacka med...

Åkte till Falun idag ändå...träffa 2st bilförsäljare som båda ska återkomma med ngt som kanske kan bli intressant...den ena undrade om jag hade pojkvän?? Hmm hade jag fått bättre förutsättningar om jag int haft eller?? Helt sjukt galet hur det är..*L*



Möttes av denna syn när jag entrade hemmet idag.. Grabbarna Grus hade mys med Tv-spel & bira... Tobbes pappa Roy min Sväris som det kallas hade anlänt...vet int om ja direkt kallar det mys, men låt dem..*L* Tycker de e nice att det roas på egen hand..såå jag får göra lite som jag vill..*L* Konstatera det häromdagen att jag är grymt lik min pappa till sättet med att komma & gå som jag vill, gillar inte att känna mig låst, uppbokad..utan vill på min fria tid göra lite som jag vill...Förstår att det kan göra vissa besvikna som inte är av denna natur...men jag brukar då tänka för mig själv... Hur mkt anstränger de sig själva för att bjuda till??? Men däremot ansluter vi om nån timma för att avnjuta en god middag på resturang tillsammans..




Här e en av mina nya klänningar... Har shoppat en hel del klänningar denna sommar...jag är då den sortens tjej som det tydligen tar lite extra låång tid för innan jag utmanar mig själv i klädvalet...började inte sminka mig allt för tidigt kan jag säga..Naturlighet varar längst...Gillar förstårs att klä mig fint, är den som kan duscha flera ggr per dag & byta kläder för att jag har ett behov av att känna mig helt ok...men jag gillar inte att efterlikna alla s.k. nya trender som träder i kraft..vill alltså klä mig i det jag känner för men med stil..
Nu ska jag svira om & ta tag i tv-dosan så att det blir nån ordning här ikväll::*L*
Kramis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar