onsdag 15 juli 2009

Nice...

Här ser Ni Gossarna som känt på sig att T är strax hemma...
Han var inte ens i trapphuset, men såna e dom..

Har haft 2dgr med Tjejkompisar - besökt dansbandsveckan i Malung & Buggat loss..så Kul!! Tyvärr bidde jag tvungen att svika 3:e dagen då min dyra lagade tand strulade med onödig värk.. Träffade på oldisar av tjejkompisar & det var riktigt kul att få snacka massa med dem..

Imorse drog jag med T ut på vår premiär av Morgon Joggning... Solen sken & det var underbart väder vilket vi inte kan säga om våran kondition.. Anmärkningsbar!!! Men det var nice att genomföra det vi snckat om..så nu när vi är över den tröskeln så blir det lättare next time... Vi avslutade sedan med en TonfiskPasta sallad på Kaffestugan - Att rekommendera!!
Sååå nyttiga - när han sedan gick till jobbet så fortsatte jag min semester med att byta bana till den mera softa & onyttiga banan..*L*


Igår hade vi Erik "Grafiti Mannen" på besök så han fixade till Fria Vikt rummet som inte bara blir större utan får den känslan som jag i många år drömt om att skapa.. Erik drev ett UF-företag här hemma & vann faktiskt... la märke till hans talang & boka honom omgående. En jätte go värmlands pöjk så de e kul att han satte avtryck på våra väggar!!



Denna bild lyckades jag tyvärr inte vrida åt rätt håll..
Men texten "Strength and Honor" - e bara så bra då det är en låt som påminner mig sååå om mitt köp av Mustangen..spelades flitigt den sommaren... Grabbarna ska få tillökt i rummet -62kg hantlar beställs till veckan då det efterfrågats...helt sjukt!! Undrar om de verkligen orkar..
Imorgon ska vi på ännu en Husvisning..
Ett hus som jag kollat in ett tag, men spontant känt att det var lite utanför...
När jag visade T objektet & vi samma dag tog en biltripp dit som tog typ 7-8min så blev vi tagna.. & min uppfattning ändrades totalt...
Sån fantastisk natur, 100m till slalombacken..där man kan åka korglift på sommaren-kvällstid *romantiskt* värre & kvällsåk i backen på vintern som vi gjorde med papsen... Så imorgon ska vi dit & kolla in det hela grundligt..
Jag läängtar till hus, till friheten, till ngt eget, till att få sitta ostörd & äta frukost på en mysig altan.. sedan är det otroligt mkt för hundarnas skull som tankarna rör sig ditåt..

På Fredag bär det av till Falun där ev. en intressent för min bil finns... Vore shysst att få till ngt då jag ska göra lite andra små & stora investeringar när det gäller just bilar... Jag är nog rätt ensam att kalla bilaffärer för investeringar..*L* Tobbes pappa kommer på besök över helgen vilket är jättetrevligt... Få se vad vi hittar på när jag lyckas slita dem från TV-spelandet..

Kramis





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar