tisdag 21 juli 2009

Jennifer Bus...

Jennifer Bus är nu på besök hos oss...min kära brorsdotter som bor i stora staden...Hon kommer att vara här ett par dagar vilket jag tycker är jätte roligt.. I Söndags bilade vi till Gävle för att hämta henne. Då passa vi på att låna papsen lgh & bo över där. Pappa hade varit jätte gullig & fyllt upp kylen till oss..sen dukade dem självklart upp med massa godsaker... Igår åkte vi allihopa till Uppsala för en dagstur...passande var att paps & kerstin hade planerat in en dagstur dit då Kerstin fyllde år...Först besökte vi bilfirman...kollade in bilen jag suktat efter ett tag...& Jaa jag blev kääär!! För lite betänketid åkte vi in till stan & avnjöt en god lunch -cecarsallad...sedan åkte vi tillbaka för en provtur...& det blev inte bättre det...
JAG VILL HA DEN!!!



Jennifer e galen i salami rullar med jordgubbskräm..ska påminna henne om de när hon blir äldre... Idag väntas ett besök på Tomteland...
Imorse vaknade Jen redan 08.00 & då var det full rulle...så vi tog & duschade Lukas, klippte hans klor...spelade bamse memory...visade sig att Jen är värre sortens dålig förlorare än jag...

Kramis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar