måndag 29 juni 2009

Då kör vi!!!

Då var det klart!! Har förhandlat färdigt med hyresvärden för denna gång.. lyckades iallfall driva igenom det som jag kämpat för denna gång...
Så idag trots ett fruktansvärt besök hos tandläkaren så har jag kunnat vara sprudlande lycklig..
När stunder som dessa infinner sig så gäller det att ta tillvara på dem...för ingenting går på räls..

Gick inge vidare att ladda upp bilder..
Ska idag kasta iväg ett mail till en känd, känd Svensk kvinna...
Med en önskan om att få till en tillställning inom en snar framtid för ett välgörande ändamål...
21/8 är det precis 2år sedan syrran lämnade oss...
Hon finns med oss i tankarna varje dag & jag kommer att fortsätta göra det jag kan för att hedra hennes minne & hålla fonden vid liv...

Har även idag gjort klart mitt yttrande...
Under 2009 var jag med om en oerhört tuff händelse där en närstående höll på att mista sitt liv.
Jag anmälde denne läkare & nu har det gått så långt att ärendet tas upp i HSAN...
Så håll tummarna...

Parallelt med mitt företagande så är jag en person som brinner engagerat för "projekt"..
Min anmälan är en process som tar både tid, tårar & smärta, men om det kan hjälpa liv så är det värt all denna möda...


Nu väntas en favorit i repris...ett kvällsbad med T & våra doggs...
Stackarn kör Body Pump pass i denna värme...

Kramis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar