tisdag 30 juni 2009



Hallå!!

Idag blev det en GR8 jobbardag med receptionstjänst...är kul att ha tid att ha kundkontakt & dialoger med alla tränande..
Vi har en personlig atmosfär på vårt Gym så det är verkligen toppen...

Hade ett coachande samtal idag med en bekant som ska starta eget..det gillar jag..Fick även besked om att jag kommer att ingå i ett kompetensutvecklande projekt så jag ska satsa på att bli en entreprenörs coach.. Gillar att modernisera begrepp och sätta en personlig prägel på det..

Här kommer en bild på kära sis, Marie som lämnade oss vid en ålder av 33år..
Visst bråkade vi som alla andra s.k. vanliga syskon, men det var speciellt på många sätt & vis...
Är glad att få vara Maries syster & önskar att jag hade tagit tillvara på det betydligt mera när hon behövde mig som mest.. Själv var jag uppslukad i jobb...
Så glöm inte bort dina nära & kära & det är en 2-vägs relation att vårda...
Nu väntas en Kvällsmåltid med kära T...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar