lördag 13 juni 2009

Lovley med regn...




Lördags mys...


Regnar massor utanför vilket jag tycker e riktigt mysigt...så det blir en riktig slappar dag för oss idag.. Vi följde först med mamma V på en biltur i hennes nya & fina bil. Tycker om att se mamsen så stolt över ngt hon i mååånga år längtat efter att få köpa...Käkade sedan lunch på "Lilla Björn". Ett till ställe som nya ägare verkligen väckt till liv..Det är fräscht, bra service & trevligt bemötande..Riktigt kul för de hårt arbetande gossarna att det rullar på...


Låter kanske som om det inte blir någon matlagning alls vid spisen, men nu är jag sån som gillar att överraska med att laga mat...så i veckan har jag bjudit in till Lasagn a´la Katarina...

Mkt intressant då matlagnings genen ännu inte väckts till liv i mig...*L* Det är svårt under veckorna att få till ordentliga rutiner med att laga mat då tiden oftast är knapp....Prioitera var det??


Metallica...kommer till Hultsfred i sommar...18/7. Tänkte ordna med en surprise till Tobbe darlingen som gärna vill åka dit...Så jag har kollat in tickets, boende idag..

Han får ju int tillgång till datorn då jag lagt storbeslag på den så risken är inte så stor att han läser detta..*L*


Kompisar...har ringt & erbjudit trevliga förslag som grillfest, bowling, dans till Shake etc...

Men vi verkar ha segat ihop idag & bara vill vara...

Kan lätt bli såå ibland när man omges av massa folk under veckorna så när helgen väl kommer så vill man bara ta dagen som den kommer...Därför är jag stenhård med att INGE JOBB ska utföras på Lördagen....ladda batterierna & fixa läget med att bara vara är så avgörande för att inte jobba & stressa ihjäl sig...


KRAMIZZZ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar