tisdag 2 juni 2009

Min Passagerare

Dogs det är underbara varelser...


Jag har min Labbe hane Lukas på 6år & T har sin Pittbull hane på snart 3år.
Helt underbara grabbar alla 3...

Min Lukas betyder massor för mig då han verkligen funnits i mitt liv sedan företaget tog en rivstart...han tillför verkligen massa positiv energi. För är det något som gäller så är det att tidigt lära sig att sålla bort massa neggo energi och de energitjuvarna finns oftast närmre en än man kan tro...

Idag var det ordinarie arbetsdag igen efter en härlig Greklands semster på 1v.
En perfekt tid att resa...sista veckan i maj... Ett bra avslut på en tuff arbetsperiod.
Belöningar är inte fel....likaså saker att se framemot är inte heller fel... gissa om man vi har räknat ner dagarna innan avfärd... Samos landade vi på. Inget för den flygrädde... då det är superkort landningsbana så det var en intressant upplevelse...Jag som annars är skrajsen för sånt... Jag gillar Grekland då det inte kräver så lång restid & grekerna låter en verligen att vara turist. Vi åkte båt över till Turkiet en dag & det var en upplevelse... Dels att fixa att bli en mästare på att pruta, men sedan att tackla alla köpmännen som var helt crazy...
De nästan slet in en i butikerna, blev skit sura om man inte ville köpa...
Men egentligen är de helt grymma på att sälja...genom att bara vara på sitt sätt & så fokuserat fånga turisterna i sitt stora gap och snärja och sälja allt vad det bara går....av alla fejk märkesvaror.


Idagarna ska jag göra klart för den nya utbyggnationen av gymmet som beräknas sätta fart 1/7... & som vanligt blir det oftast inte riktigt som man tänkt sig...utan mkt bättre...trots att det kan kännas som det skiter sig för att någon hoppar av i sista stund. Det är liksom en del av passionen har jag fått lära mig att fällor kommer efter vägen och det gäller att snabbt vara på banan igen för att täppa till hålen...
Därför är det sååå bra att suga på karamellen ett tag och låta saker och ting landa innan man kastar sig in i utmaningen... För som jag tänkte först har nu bytts ut mot mer anpassade och realistiska idéer.
Med denna nya satsning ska vi skapa ett Hälsans Hus & får då ett flertal nya hyresgäster inom området träning - hälsa - friskvård.

Det ska bli riktigt kul för jag ser framemot en mkt spännande höst då vi befinner oss i en häftig våg & konkurransen som det kallas stiger, men det är ngt jag gillar för att det gör att man inte stagnerar...



Dessa 2st söta Tösa Major längtar jag efter att få träffa... Min brors älskade kidz. Jennifer till vä är storasyster på 7år. I sommar ska hon komma hit till Dalarna från storstaden & bo hos oss i några dagar. Det ser jag verkligen framemot... vi ska besöka Björnparken, Tomteland, Leklandet & mkt mera... Jag är verkligen sååå happy över den kontakt jag & jen har fått med varandra nu när hon börjar bli stora tjejen... Det är speciell för mig... Så jag ser verkligen framemot hennes besök hos oss!!
Kramis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar