måndag 15 juni 2009

Såå happie...





Idag besökte jag mysiga Tällberg & Dalecarlia hotell där jag Gästföreläste för organisationen Coompanion som jobbar aktivt för att uppmuntra unga till eget företagande.

Det är kul tycker jag att Gästföreläsa & idag var det ett 30-40tal lärare etc. som tog del av 1 1/2 timmes föreläsning...& jag kan ju aldrig förbereda mina förläsningar utan vill jag prata rätt ut i det blå...En utmaning, men går faktiskt jätte bra då det jag talar om är ju ngt som verkligen sitter i ryggmärgen på.... Avslutade sedan med en fantastisk Lunchbuffé...


Jag har ju skrivit en bok...
"Entreprenörskan" som är en moderniserad facklitteratur..Så det är med den jag reser runt i Dalarna & föreläser på olika skolor. I Höst blir det fortsatt fördragande kring den då bokningar finns..men jag hoppas även få komma till Gävleborg & köra en tur där med elever.. Så himlans kul att få inspirera...
Avslutade arbetsdagen med att massera lite stammis kunder...En av dem har gått regelbundet konstaterade vi nu i 8år...Det är ju otroligt vad tiden springer iväg. Men ett fint kvitto för mig att jag inte stagnerar & att det är ngt som de tycker om - Min massage...
Jag finner ett otroligt lugn av att ge massage...fast är verkligen "skomarkarens dotter" om mina närmaste efterfrågar en massage...Jag brukar säga att det är som att måla en tavla...då jag masserar aldrig lika..det blir alltid olika...beroende på vad det är för rygg..*L*
Nu väntas en sen middag sådär vid 20.30 sedan en kvällstur med dogsen.
Idag upphörde regnet så det finns inget att klaga på som svensk...*L*
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar