fredag 12 juni 2009

Weekend...


Hallå...

Då var det fredag igen...shit denna vecka har gått riktigt snabbt..Idag har det varit en mötesfylld dag. Det är givande att få möta såå mkt människor som jag annars inte skulle mött...& idag kom han med stort H kan man säga. Som representerar en yrkesgrupp som jag haft visioner på i många år att få samverka med...Sedan från ingenstans dök en kille in på gymmet med en undran om jag fortfarande hade yta över för hans flickvän som vill starta eget inom ett område som jag de senaste dagarna har typ slitit mig gråhårig på hur jag ska hitta folk till det...Det är helt makalöst hur saker och ting kan falla på plats och framför allt när man önskar det som mest...Så nu är jag ännu närmer mitt mål med att skapa ett Hälsans Hus...Avslutade dagen sedan med obli administrativt arbete så att det känns ok att ta helg & inte ha ngt hängandes över mig...
Kl.18.00 stänger vi gymmets reception om vardagarna & idag fick vi ett oväntat besök, men mkt trevligt besök. Min storebror Rickhard kom resandes & stannar kvar över natten innan en fisketur uppöver väntas imorgon bitti...Så vi svirade om & struntade i matlagning vid spisen & gjorde en favorit i repris med att besöka Vasagatan 32 igen för super god mat.
Idag tog jag även tjuren vid hornen och besökte tandläkarstolen...har nu fixat tider så att den tunga ångestklumpen ska sakta men säkert försvinna...det hör väl till det med att fixa sån där saker..men tandläkaren är verkligen ingen hit.
Bemästra rädslor...är en utmaning...typ som att lära sig säga nej & undvika vita lögner & hantera sin konflikträdsla om man har någon...För det är en personlig utveckling hela resan som egen företagare...
Nu väntas en film igen...måste kila då grabbarna börjar bli måttligt irreterad på att få vänta..
Kramis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar